FAQ - Rychlé odpovědi na vaše otázky

Zde najdete nejčastější dotazy a naše odpovědi.

Otázky k produktům

Mám dotaz ohledně produktu. Koho mohu kontaktovat?

Prosím, použijte náš kontaktní formulář zde a pro svůj požadavek zvolte "Poptávka na produkt".

Jaké je datum minimální trvanlivosti produktů v internetovém obchodě?

Zboží odesílané z našeho internetového obchodu má minimální dobu trvanlivosti 3 měsíce, obvykle však mnohem delší. Vzhledem k rychlým časům průchodu našich výrobků skladem není bohužel přesnější omezení možné. Naše výrobky mají vždy trvanlivost do konce uvedeného měsíce.
Předměty s kratší dobou použitelnosti jsou odpovídajícím způsobem zkráceny a označeny poznámkou "z důvodu krátké doby použitelnosti".

Proč jsou ceny v internetovém obchodě dražší než v maloobchodních prodejnách?

Je možné, že v maloobchodních prodejnách najdete naše výrobky za nižší ceny než v našem internetovém obchodě. Je to dáno tím, že na ceny našich výrobků v maloobchodních prodejnách bohužel nemáme žádný vliv. Ta je
výhradně v kompetenci prodejce.

Hlavními výhodami našeho internetového obchodu jsou proto

dostupnost celého našeho pestrého
sortimentu po celý den
- Objednávání přímo od výrobce
- Kávové výrobky nejsou k dispozici v prodejnách
- Doprava zdarma od hodnoty objednávky 25 €
- Pohodlné objednání z domova
- Vaše objednávka dorazí čerstvá, rychle a rychle k Vám domů.

Proč nejsou všechny produkty vždy k dispozici?

Snažíme se optimálně plánovat množství našich výrobků tak, aby byly vždy k dispozici a zároveň byla zaručena jejich čerstvost. Vzhledem k proměnlivé poptávce však nejsme vždy schopni mít všechny výrobky neustále skladem. Doufáme ve vaše pochopení.

Otázky týkající se přepravy

Je stanovena minimální hodnota objednávky?

Ne, minimální hodnota objednávky ani množství není stanoveno. Od hodnoty objednávky 25 € doručíme vaši objednávku zdarma po celém Německu! Pod tuto hranici se platí poštovné ve výši 4,99 €.

Jak vysoké jsou náklady na dopravu?

Od hodnoty objednávky 25 € doručíme vaši objednávku po celém Německu zdarma! Pod tuto částku se platí poštovné ve výši 4,99 €.

Mohu si nechat doručit objednávku na Packstation nebo na poštu?

Svůj balík si samozřejmě můžete nechat doručit také na Packstation nebo na poštu. Při doručování do Packstation se ujistěte, že jste zadali správnou adresu (ulice: Packstation, číslo domu: Packstation č., další adresa: individuální PSČ).

Která zásilková služba se používá a jak dlouho bude trvat doručení?

Doručení bude provedeno společností DHL do 2-4 pracovních dnů po objednávce a úspěšné platbě.

Do kterých zemí v současné době dodáváme?

V současné době nabízíme dopravu do Německa, Rakouska a Francie.
Nicméně pracujeme na tom, abychom v budoucnu mohli nabídnout dopravu i do dalších zemí.

Proč dostávám oznámení o zásilkách od společností Seeberger a DHL?

Nebojte se - vaši e-mailovou adresu společnosti DHL nepředáme. Jako registrovaný zákazník společnosti DHL můžete být informováni, když je zásilka na cestě na vaši adresu DHL.
Pokud si již nepřejete dostávat tato automatická oznámení DHL, můžete je deaktivovat zde.



Možnosti platby

Jaké možnosti platby jsou nabízeny?

PayPal

Kreditní karta

Faktura u Klarny

Bankovní převod

Platba předem

Mohu si jako koncový spotřebitel objednat také telefonicky nebo e-mailem?

To bohužel není možné, protože veškeré zpracování plateb je možné pouze online.

Mohu svůj slevový kód uplatnit i po odeslání objednávky?

Naneštěstí není možné dodatečně snížit objednávku pomocí slevového kódu.

Pravidelné doručování

Jak funguje pravidelné doručování?

Chcete už nikdy zůstat bez své oblíbené svačiny? Pak je pro vás pravidelné doručování to pravé. Při nákupu si můžete zvolit, zda chcete svůj produkt dostávat jednorázově nebo pravidelně. Pokud se rozhodnete pro pravidelné doručování, získáte:

  • automatické doplňování dodávek
  • 10% slevu na každou objednávku předplatného
  • plnou flexibilitu, např. možnost vynechání dodávek nebo pozastavení předplatného

Perfektní pro všechny, kteří rádi svačí - ale nechtějí si stále znovu objednávat.

Jaké intervaly dodání jsou k dispozici?

Sami si určíte, jak často chcete, aby vám svačiny chodily - podle vašich potřeb. Můžete si vybrat z:

  • každý měsíc
  • každé 2 měsíce
  • každé 3 měsíce

Důležité:Zvolený interval nelze po odebrání předplatného změnit. Pokud však potřebujete mezi jednotlivými dodávkami přestávku, můžete předplatné kdykoli pozastavit nebo jednotlivé dodávky vynechat.

Jak mohu spravovat nebo zrušit své předplatné?

Předplatné můžete pohodlně spravovat prostřednictvím svého zákaznického účtu v části "Předplatné". Tam jsou k dispozici dvě možnosti:

"Zobrazit podrobnosti" (levé tlačítko):
Zde najdete přehled všech nastavení. Můžete:

  • změnit doručovací adresu
  • vynechat další doručení
  • pozastavit nebo znovu aktivovat předplatné
  • prohlédnout si všechny plánované termíny doručení v části "Zobrazit čekající objednávky" a vynechat jednotlivé termíny doručení
  • zrušit předplatné kliknutím na tlačítko "Zavřít"
    (Pokud zrušíte předplatné, nebudete dostávat žádné další faktury ani doručení.
    Upozornění: Zrušení předplatného nelze vzít zpět. Pokud si potřebujete pouze odpočinout, je lepší použít funkci pozastavení."

Správa (pravé tlačítko):
Zde můžete rychle a přímo:

  • vynechat další doručování
  • pozastavit předplatné
.

Jaké způsoby platby jsou k dispozici pro pravidelné doručování?

Pravidelné doručení je možné pouze se službou PayPal. Pro jednorázové objednávky můžete použít i jiné platební metody, například kreditní kartu, Klarnu nebo okamžitý bankovní převod.

Problémy s objednávkou

Položka dorazila poškozená. Co mám dělat?

Prosíme, přijměte naši omluvu za to, že položka byla pravděpodobně poškozena během přepravy. Zašlete nám prosím e-mail na adresu shop@seeberger.de s příslušným číslem objednávky a poškozeným zbožím.
Pokud je to možné, zašlete nám také fotografii poškozeného zboží.

Moje zásilka nedorazila, zmizela nebo byla vrácena. Co mám dělat?

Je nám líto, že se vyskytly problémy s doručením. Kontaktujte nás prosím e-mailem na adrese shop@seeberger.de a uveďte číslo objednávky. Poté se postaráme o další postup a objednané zboží vám znovu zašleme.

V mé zásilce chybí jeden nebo více produktů. Co mám dělat?

Prosíme, omluvte nás, pokud ve vaší zásilce chybí jeden nebo více produktů. Pošlete nám prosím e-mail na adresu shop@seeberger.de a sdělte nám, které výrobky vám chybí. Samozřejmě vám je zašleme zdarma.

Obdržel jsem nesprávné zboží, co mám dělat?

To by se samozřejmě nemělo stát. Zašlete prosím e-mail na adresu shop@seeberger.de s uvedením čísla objednávky a chybějících nebo nesprávných položek.

Stížnosti a náhrady

Mám stížnost na výrobek. Co mám dělat?

Prosím, použijte kontaktní formulář zde na našich webových stránkách a co nejpřesněji nám sdělte, na co si chcete stěžovat.

Jak mohu zrušit svou objednávku?

Pokud je to možné, zašlete nám e-mail na adresu shop@seeberger.de s požadavkem na zrušení objednávky ještě před potvrzením odeslání. Poté od nás obdržíte potvrzení.

Pokud již byla zásilka odeslána, budeme vám vděčni i za krátký e-mail. Poté prosím odmítněte převzetí zásilky, aby nám mohla být vrácena zpět.

Další obavy

Jsem maloobchodní prodejce a rád bych dále prodával sortiment sušeného ovoce Seeberger. Koho mám kontaktovat?

Spojte se prosím s našimi kolegy z oddělení prodeje. Můžete tak učinit snadno pomocí kontaktního formuláře zde.

Jsem cateringová společnost / firemní zákazník a zajímám se o kávová řešení Seeberger. Koho mohu kontaktovat?

Na www.seeberger-professional.de naleznete další informace a možnosti kontaktu

Jsem cateringová společnost / firemní zákazník a rád bych si objednal kávu atd. Koho mohu kontaktovat?

Obraťte se prosím na svého obchodního zástupce nebo info@seeberger-professional.de